CUSTOM ROMÂNIA, parte a grupului CUSTOM, specializat în soluții inovative pentru retail, aviatică, logistică, transport public, parcări și altele, anunță noutățile pentru piața autohtonă. Noutățile adresează partenerilor din România: soluții de vânzăre cu amănuntul integrate, soluții self-service și locker – pentru retail, dar și pentru cele mai sus menționate.
CUSTOM ROMÂNIA, deține o fabrică modernă situată în Glimboca (Caraș-Severin), unde activează în jur de 100 de angajați, iar produsele fabricate aici ajung în 76 de țări, acolo unde grupul CUSTOM are prezență. CUSTOM ROMÂNIA în ultimii ani și-a extins și diversificat proiectele locale și a decis să fie mai aproape de partenerii de business și prin deschiderea unui birou/showroom în sectorul 1, București.
Detalii despre companie și despre soluțiile propuse:
- Soluții tehnologice, cu standard de calitate superior specifice pentru a sprijini diferite afaceri și industrii, cum ar fi comerțul cu amănuntul, aviația, industria medicală, retailul, domeniul bancar – financiar; cel mai larg portofoliu de produse: de la soluții fiscale, la cântare, de la kiosk-uri, la soluții mobile;
- Lider în categorie cu o experiență de 30 ani ani pe piată, dintre care 16 ani local, în România. Investiții masive în fiecare an în tehnologie, inovație și resurse astfel încât să fie mereu cu un pas înaintea nevoilor din piața de imprimare, scanare și captare a datelor;
- Experiență globală și One-Stop-Shop pentru a maximiza vânzările încrucișate în sectorul retail. Soluții all-in-one: mai inovatoare ca niciodată și care funcționează deja din 2006 în România;
- Raport calitate-pret optim, pentru produse și servicii complete: combinațiile perfecte de hardware, software și servicii;
- O fabrică în țară cu angajați cu experiență, producție și servicii de suport care pot sprijini piața românească în cel mai bun mod posibil.
În prezent, știrile din presa de specialitate din întreaga lume vorbesc despre soluții tehnologice fabricate în România și despre cum sunt folosite în sectorul de retail din întreaga lume.Toate aceste soluții sunt, pe de o parte centrate pe individ, pe de altă parte sunt concepute să ajute afacerile să-și crească performanța și să-și îmbunătățească cifrele de afaceri.
Tehnologizarea în raport cu clientul final este un element obligatoriu pentru companiile care vor să își crească indicatorii financiari. Cel mai simplu exemplu este cel legat de imprimarea, citirea și scanarea codurilor de bare ale produselor. Piața globală a scanerelor de coduri de bare este de așteptat să atingă o evaluare de 7 miliarde USD și să crească la un CAGR de 7,6% între 2022 și 2031. În ciuda izbucnirii COVID-19, cererea de scanere de coduri de bare este în creștere constantă.
„Companiile se confruntă cu o dublă provocare – dinamică crescută și timp, în general, din ce în ce mai puțin. Apare astfel o schimbare în modul în care produsele sunt alese și dezvoltate. E clar că status quo-ul nu va mai funcționa”, spune Marius Ursulescu CEO-ul CPE. „Performanța noastră tehnologică poate îmbunătăți și poate ajuta piața din România, iar dovezile stau în succesul diverselor companii la nivel global care au implementat soluțiile noastre„.
„Tehnologia CUSTOM personalizată este mândră să sprijine sectorul de afaceri din România. Avem deja parteneriate cu jucători importanți – Therme București, Jerry`s Pizza, Unilever, SuperBet, Las Vegas Casino etc. Cuvintele cheie sunt viteză, securitate și control„, a spus Alessandro Mastropasqua, Head of Media & Institutional relations . „Industriile sunt din ce în ce mai automatizate, informațiile sunt din ce în ce mai importante, zonele individuale sunt din ce în ce mai interconectate. Acestea sunt elemente cruciale pe multe piețe, precum logistică, fiscală, retail, călătorii dar și medical / sănătate. Integrarea deplină a front-end-ului și a back office-ului, datorită tehnologiilor de captare a datelor funcționează deja pe piața din România. Le mulțumim partenerilor noștri din România alături de care lucrăm pentru a îmbunătăți gradul de conștientizare a ceea ce ajută clientul: cea mai largă gamă de produse de înaltă tehnologie, complementare și soluții modulare. Toate acestea vizează simplificarea întregului flux de lucru„.
Custom este un jucător internațional pe piața de solutii high-tech și a înregistrat o creștere majoră a tuturor soluțiilor self-service concepute pentru automatizarea serviciilor publice în sectoarele Retail, distribuție pe scară largă și Healthcare. Printre cele mai folosite produse ale companiei se regăsesc:
SILK – Silk este cel mai rapid și compact POS cu SO Windows sau Android. Sectoarele Retail si HORECA sunt locurile unde acest apreciat POS este folosit cel mai des.
UNICA – Este un cântar prevăzut cu ecran touch. Ecranul de 10 inch este foarte sensibil și poate fi folosit direct de clientul final, în condiții de funcționare a cântarului în modul self service.
P3L – Este una dintre cele mai folosite imprimante termice pe rola de hartie de 80 mm. Acestea se atașează POS-urilor din orice domeniu de activitate, fiind extrem de apreciate în retail și hospitality.
Pentru al patrulea an consecutiv, Custom a fost clasificată printre cele 79 de companii câștigătoare premiate de compania de consultanță Deloitte. Compania a fost remarcată pozitiv pentru cultura corporativă, sustenabilitate, guvernanță și performanță, strategie, competențe, inovație și internaționalizare. Compania are în focus oferirea de avantaje și beneficii unice utilizatorilor dar într-o manieră prietenoasă cu mediul, ce are în focus un viitor durabil și securitatea și protejarea datelor a celor ce folosesc echipamentele Custom.
Compania de soluții High-Tech, Custom, a simplificat viața a milioane de oameni a fost mereu orientată spre satisfacția clienților, iar dovada o reprezintă cele două echipamente speciale adaptate realității actuale: chioșcuri pentru comandă cu plată în sistem self-service care are încorporat un scanner de coduri de bare și o imprimantă și un locker care permite gestionarea automată a comenzilor și colectarea contactless pentru siguranța consumatorului.
Despre Custom S.p.A.
Custom este o „Companie de soluții High-Tech” care integrează diferite cunoștințe și abilități de proiectare bazate pe hardware, software, precum și soluții de service prevânzare și postvânzare pe piețele verticale, unde tehnologia și inovația sunt elemente importante și distinctive. Fondat la Parma în 1992 de Carlo Stradi și Alberto Campanini, Grupul acordă o atenție deosebită pieței pentru a oferi soluții integrate pentru imprimarea, scanarea și citirea datelor și pentru automatizarea serviciilor publice.
Contact media:
Head of Media & Institutional relations: Alessandro Mastropasqua
Tel. 0521.680111 – Mobile +39 334 6896730 – [email protected]