Carturesti si Veranda Mall – Campanie de promovare a lecturii

Carturesti si Veranda Mall – Campanie de promovare a lecturii

Read Time:3 Minute, 14 Second
Carturesti si Veranda Mall au lansat o campanie inedita de promovare a lecturii

Campanie de promovare a lecturii

Carturesti lanseaza in parteneriat cu Veranda Mall campania “Parking Bookmarks” de promovare a lecturii, care transforma signalistica din parcarea centrului comercial in vouchere de reducere la cartile din librarie.   Pana pe data de 2 august, locurile de parcare de la subsolul Veranda Mall arata diferit. Pe fiecare stalp, reperele obisnuite au fost inlocuite cu titluri de carte: A de la Abandon, de Abdulrazak Gurnah, B de la Barbatul cu haina rosie, de Julian Barnes sau C de la Cartea cu Apolodor, de Gellu Naum. Soferii sunt invitati sa parcheze in dreptul cartii pe care ar vrea sa o achizitioneze, sa o fotografieze cu telefonul si sa urce in librarie, unde, pe baza codului de bare din fotografia facuta, vor primi cartea aleasa la un pret special. Selectia de titluri cu reduceri speciale include atat carti de fictiune, cat si eseuri, memorii, povesti pentru cei mici sau carti de dezvoltare personala.   Campania vine in continuarea demersului Carturesti de a duce cartea in viata de zi cu zi folosind metode inedite, care atrag atentia potentialilor cititori. De altfel, la deschiderea librariei din Veranda Mall, timp de o saptamana, Carturesti a inchiriat o taraba in Piata Obor, unde a vandut carti, in compania vanzatorilor de fructe si legume.   Lectura este un obicei care se formeaza in timp. Adesea este nevoie de un memento care sa ne readuca in atentie cartea in locul ecranelor cu care ne-am inconjurat. De aceea, prin aceasta campanie, Carturesti si-a propus sa le reaminteasca cititorilor de multitudinea de carti care ii asteapta in librarie, gata sa le deschida lumi noi. Speram sa convingem astfel mai multi copii si adulti sa se apropie de lectura si sa se bucure de beneficiile ei. – Ana Niculescu, Manager Comunicare Carturesti   Partea cea mai incurcata si pe alocuri amuzanta a experientei de shopping in mall este parcarea la subteran. Ni s-a intamplat tuturor sa nu ne aducem aminte foarte usor unde am lasat masina. Care era numarul? La ce litera? Sunt multe detalii de tinut minte. Din acest motiv, majoritatea dintre noi si-au facut un obicei din a fotografia stalpul din dreptul locului unde au parcat. Cand am gandit campania am zis sa dam un rol benefic acestui „struggle” al memoriei. Reflexul neconditionat de a face o poza la venire sa fie mai mult decat un simplu ghid atunci cand ne intoarcem la masina, sa se transforme intr-un voucher. Asa ca am transformat parcarea intr-o mare biblioteca cu titluri de carti celebre, pe care le poti cumpara la un pret special. Un twist simplu si memorabil de la utility la rewarding brand experience, dedicat incurajarii lecturii. – Andreea Golban, Senior Copywriter VMLY&R

Conceptul si strategia campaniei “Parking Bookmarks” apartin agentiei VMLY&R. Echipa agentiei a fost formata din Bogdan Teodorescu – Creative Director, Andreea Golban – Senior Copywriter, Bianca Dragu – Senior Art Director, Denissa Mic – PR Director, Mina Ionescu – Business Director, Raluca Dinu – Account Director, Irina Matei – Account Manager, Dorina Sandu – Senior DTP, Ionut Iacobache – Production Manager, Simona Chiritoiu – Traffic Manager.

Carturesti

Despre Carturesti Carturesti este prima librarie-concept din Romania, deschisa la finalul lui 2000 si dedicata unei noi experienţe de cumparare si promovare a carţii şi a produselor culturale. Devenit cel mai important lant de librarii de pe piata din Romania, Carturesti are in prezent 38 de spatii care redefinesc ideea de librarie. Printre librariile flagship ale brandului se numara Carturesti Carusel, inclusa in topul The Telegraph al celor mai frumoase librarii din lume, Carturesti Verona, cel mai mare spatiu dedicat lecturii si ofertei de carte din Bucuresti sau Carturesti Modul, o librarie de cultura vizuala care aduce in plus o gradina interioara, o galerie de arta contemporana si o cafenea.

Campanie Carturesti

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %