noiembrie 8, 2024
SIPEX: creștere de 4% a cifrei de afaceri, datorată vânzărilor în canalul B2B – Informații financiare

SIPEX înregistrează o creștere de 4% a cifrei de afaceri

SIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale și finisaje pentru construcții din România, a înregistrat o creștere de 4% a cifrei de afaceri în primele 9 luni din 2023, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. Potrivit unui comunicat emis de companie, cifra de afaceri a ajuns la 236 milioane de lei, iar această creștere a fost susținută în principal de vânzările în canalul B2B, care au înregistrat un avans de 13%.

SIPEX se adaptează la provocările pieței

Irinel Gheorghe, CEO al SIPEX, a declarat că compania are un istoric de afaceri profitabil în orice context economic și social. Chiar și într-un mediu macroeconomic dificil și într-un sector al construcțiilor afectat de diverse provocări, SIPEX a reușit să înregistreze o creștere a afacerilor și a profitului. Gheorghe a subliniat că strategia companiei se bazează pe dezvoltarea de parteneriate și extinderea gamei de produse. De asemenea, SIPEX s-a adaptat permanent cerințelor pieței și a gestionat eficient stocurile, ceea ce a contribuit la creșterea vânzărilor. Obiectivul principal al companiei rămâne menținerea profitabilității și creșterea afacerii pe baze solide.

Profitul net în primele 9 luni din 2023

Profitul net înregistrat de SIPEX în primele 9 luni din 2023 a fost de 3 milioane de lei. Cea mai mare parte a cheltuielilor operaționale ale companiei sunt reprezentate de cheltuielile privind mărfurile, care au o pondere de 85,27% din totalul cheltuielilor de exploatare înregistrate.

Realegerea Consiliului de Administrație

La data de 23.08.2023, Consiliul de Administrație al SIPEX a fost reales pentru o perioadă de 4 ani. Componența noului Consiliu de Administrație este următoarea: d-nul Constantin Irinel Gheorghe în calitate de Președinte, d-nul Gheorghe Constantin și d-nul Lucian Azoiței în calitate de membri.

Modelul de afaceri integrat al SIPEX

SIPEX operează un model de afaceri integrat, având 3 linii principale de activitate. Acestea includ vânzarea și distribuția de materiale și finisaje pentru construcții, prestarea de servicii de consultanță tehnică și vânzarea de produse finite colorate. Compania distribuie produsele sale prin trei canale diferite: retailul tradițional, business to business și magazinul online propriu, care are aplicații disponibile pentru mobil, tabletă și laptop.